Search Engine Optimalisatie

Wil je als bedrijf goed gevonden worden in Google dan moet je zeker kijken naar Search Engine Optimization ofwel SEO genoemd. 

Bij Revisat kan je terecht om jouw website technisch optimaal te zetten om daarna met relevante content websitebezoekers binnen te halen. 

Wil jij ook jouw aantal websitebezoekers verviervoudigen en maandelijks tientallen leads behalen, neem dan zeker met ons contact op. 
Contacteer ons 

Waarom is SEO zo belangrijk? 

Op dit ogenblik is Google de meest gebruikte zoekindex machine en doen bedrijven er alles aan om bovenaan in de zoekmachine te staan. Belangrijk is om het onderscheid te maken tussen Search Engine Advertising (betalend) en Search Engine Optimization. (Gratis). 
 

Search Engine Advertising, de betalende versie bij Google. 

De eenvoudigste manier om bovenaan op Google te staan, is zorgen dat je hoogste bieder bent voor dat trefwoord. Dit wordt een best kostelijke affaire mocht je dit voor elk trefwoord kunnen doen en gedurende elke dag van de maand. 
Afhankelijk van het trefwoord, kan een klik tot één euro of meer kosten. Je hebt weliswaar meer kansen tot klikken, maar dan moet je ze nog convertreren naar een lead. 

Search Engine Optimization (SEO) 

Kost iets meer werk en tijd, maar brengt uiteindelijk veel meer op. Door meer gebruik te maken van trefwoorden in onze teksten en teksten meer relevant te maken voor de lezer boeken we zeker meer resultaten bij onze klanten. Zo kennen we voorbeelden van bedrijven die we in drie maanden tijd tot een verviervoudiging van hun aantal bezoekers hebben zien gaan of een verdubbeling van het aantal leads. 
SEA versus SEO

Hoe jouw eigen SEO structuur bouwen? 

Zoekmachineoptimalisatie (SEO) is het proces van het verbeteren van de positie van een website op zoekmachines zoals Google. Een sterke SEO-structuur is belangrijk omdat deze zoekmachines helpt de inhoud van uw website te begrijpen en te bepalen of deze relevant is voor de zoekopdracht van een gebruiker. Hier zijn enkele stappen die u kunt nemen om uw eigen SEO-structuur op te bouwen:
Onderzoek naar trefwoorden
De structuur van je website optimaliseren
Maak relevante inhoud van hoge kwaliteit
Duplicate existing rows to add more.
Gebruik interne linking
Externe links gebruiken
Optimaliseer de metadata van uw website
Volg uw resultaten op met Google Analytics 
chevron-down